Savršeno vreme za poklanjanje parfema

Ukoliko tražite poklon za Novu godinu, Dan zaljubljenih, Dan žena, rođendan, godišnjicu – cveće samo iskače kao odgovor na sve te te prilike. I tačno, žene uglavnom vole da dobiju cveće (čak i one koje kažu da ne vole). Ipak, više od toga vole da dobiju samo jedno,  to je parfem. Šta je to u parfemima zbog čega su oni tako popularni? Odgovora ima mnogo, ovo su neki od njih.

Parfem je neizostavan deo stila svake žene

 Lepo sređena žena bez parfema je kao priča kojoj nedostaje kraj – nedovršena. I nije uopšte stvar da li je to skuplji ili manje skup parfem, već kako se to uklapa u stil oblačenja i sam karakter osobe koja ga nosi. Parfem se danas, jednostavno, podrazumeva.

Još odavno je on bio na neki način statusni simbol, a deli popularnost i sa aksesoarima druge vrste, kao što su ,recimo, satovi ili nakit. Parfem je deo svakodnevice – i za različite prilike valja imati drugačiji, a opet prilagođen našoj ličnosti.

Svi volimo lepe mirise

Parfemi u nama bude određene emocije, i nijedan čovek ne može ostati imun na lepo – naročito ako je to lepo ono što oseti svojim čulom mirisa. Mirisi su ono što jako dobro pamtimo, i vežemo neke lepe trenutke i osobe za njih. Zato volimo da i mi lepo mirišemo i da osetimo lep miris na nekome. 

Da li su baš svaki ženski parfemi pun pogodak 

Toliko različitih vrsta parfema postoji da je zaista teško muškarcu da odabere poklon za devojku ili ženu. Da, žene se obraduju parfemu, ali samo onome koji je pažljivo odabran. One, s druge strane uzimaju u obzir da ga je muškarac birao prema svome ukusu, odnosno izabrao miris koji želi da oseti na svojoj voljenoj. Takođe, prilikom odabira, kao mali savet muškarcima, treba znati makar približno koje ona note voli (ženski parfemi su uglavnom svetlih nota, ali u kombinacijom sa ostalim mirisnim grupama).

S druge strane, ima parfema koji su jaki i intenzivni koji se ne uklapaju baš u svaku ličnost. Neke specifične bi trebalo bolje izbegavati i odlučiti se za neke klasike a ukoliko ne znate baš šta je dragoj po volji obratite se onima kiji vas mogu posavetovati i ovde pogledajte ženske parfeme.

Dobar parfem čini da se osećamo bolje

Ako pogledamo reklame za neke parfeme, na njima su često neke poznate ličnosti koje promovišu, pored parfema, i neke vrednosti koje se spajaju sa parfemom. Budi odvažna – reči su reklame za određeni parfem. Neodoljivost, senzualnost, lepršavost, neuhvatljivost, ženstvenost – sve su to reči na koje parfemi često pozivaju.

Često nam ta reklama i bude presudna prilikom izbora. I kada koristimo parfem koji je imao jaku poruku u reklamiranju, ili ga je reklamirao neko koga cenimo i volimo – usvojićemo ga i prihvatiti poruku koju nosi.

I bočice igraju veliku ulogu

Miris je u centru pažnje – on mora biti kvalitetan, postojan – jednom reči – originalan. I to je parfem koji svi žele. Ali ono što igra važnu ulogu u odlučivanju o tome koji će to parfem biti – jeste i izgled, i to izgled bočice. Počevši od njenog dizajna, koji se kreće od modernog do klasičnog, preko boja koje su zastupljene na pakovanju – sve to determiniše naš izbor. Žene su naročito vizualne – i obraćaju pažnju i na te sitnice.

Poklon setovi kao odličan raskošan poklon

Kada je parfem ukombinovan sa losionom za telom ili kupkom za tuširanje, i sve to lepo upakovano u kutiju koja je sama po sebi ukrasna, to je jedan sveobuhvatan poklon koji nijednu ženu neće ostaviti ravnodušnom. Kako žene veliku pažnju poklanjaju i nezi kože, ovakve vrste poklona su pravi pogodak za sve prilike. 

Najpopularniji parfemi

Ne možemo u jednom trenutku imati sto parfema u opticaju, niti ih valja držati otvorene dugo – oni menjaju svoj primarni miris i isparavaju. Zato treba imati svega par – za svaki dan i posebne prilike. Istraživanja se stalno rade i uvek postoje aktuelne liste parfema koji su trenutno popularni, kao i liste onih koji su klasici i uvek siguran izbor. Mnogima je ta lista relevantna pa ih uzimaju kao odlučujući faktor prilikom izbora. 

Mali trikovi za nanošenje

To koliko će neki miris biti postojan, zavisi i od tipa kože, njene teksture, ali i načina na koji se nanosi. Najbolje je da to budu pulsne tačke, i da na tim tačkama ne utrljavamo parfem, već da ga pustimo da se osuši i otkrije note koje ima na pravi način. Mirisne note se tokom nošenja parfema menjaju – zato treba videti šta to dominira i koji će biti najupečatljivija komponenta.