Efikasnost back walla u reklamiranju na sajmovima

Marketinške strategije svakodnevno mora da se inoviraju i napreduju kako bi kompanije koje se reklamiraju bile konkurentne na tržištu. U eri digitalnog marketinga inovacije su okrenute ka novim pristupima reklamiranju i tehnologijama koje će privući i zadržati ciljnu potrošačku publiku koja se sve više okuplja oko značajnih sajamskih dešavanja.

Reklamiranje je izašlo iz zone posrednosti, nije više dovoljno i očekivano da se proizvodi reklamiraju preko letaka, flajera, reklamnog materijala. Od reklame se očekuje više, publika traži priču koja se najlakše prezentuje na velikom marketinškim skupovima kakvi su sajmovi gde vidljivost štanda zavisi od vidljivosti reklame. 

Neka posetioci sajma primete i zapamte reklamu

Sajamski štandovi koji ne privlače pažnju gube dragoceno vreme i dragocenu publiku. Da bi bio primećen, sajamski štand mora da bude dobro osmišljen. Vizuelni identitet je najjačni saveznik sajamskih izlagača. Vizuelno bogato ne znači da mora da bude kitnjasto, komplikovano i skupo. Minimalizam daleko više privlači, što manje detalja u reklami koja mora da bude istaknuta na vidnom mestu. Kako bi logo i naziv firme bili primećeni neophodna je odlična vizuelna prezentacija brenda.

Najčešći i vrlo profesionalan način da se na sajmu istakne reklama je back wall – samostojeci reklamni zid. Poznati su kao samostojeći zidovi, zato što i jesu zidovi koji odvajaju štand od drugih. Taj promo zid uglavnom ima funkciju reklamne pozadine ispred koje su prezenteri. Interesantnost ovog zida treba da privuče pažnju posetilaca, pun efekat se postiže kada požele da se fotografišu ispred njega. 

Back wall kao idejna potpora za reklamu na štandu

Postoji nekoliko različitih modela back wala. Svi modeli samostojećih zidova sastoje se od šest polja. Konstrukcija je aluminijumskog rama i teleskopskih stubova koji omogućavaju više različitih kombinacija postavljanja i promenljive dimenzije samostojećeg zida. Korišćenje aluminijuma za konstrukciju obezbedjuje izuzetan kvalitet i stabilnost. Zbog male težine ova konstrukcija je lako pokretljiva, mobilnost je jedna od najvažnijih osobina ovog reklamnog materijala.

Konstruiše se u dve varijante: varijanta sa ravnim ili zakrivljenim reklamnim sistemom za promociju. Takva konstrukcija može da podrazumeva čak pet različitih veličina, sa 3, 4, 5, 6, ili 7 panel polja i dostigne  visinu do 230 cm i širinu 414 cm.  Uz samostojeći zid se montiraju i reflektori pozicionirani tako da bacaju svetlo na grafiku i istaknu  je još više. Ovaj reklamni proizvod pakuje se u torbu i lako prenosi na drugo mesto. Posle sajma može da se sačuva za nove prezentacije, konferencije i promocije.

 Modulna konstrukcija obezbedjuje brzu montažu i demontažu

Pakovanje back walla u pokretan kofer omogućava jednostavno prenošenje do štanda na sajmu. Kofer staje u prtljažnik automobila što olakšava prevoz do mesta postavljanja, nije nužno da se angažuje prevoz. Težina konstrukcije zajedno sa reklamnim platnom je u zavisnosti od veličine back walla izmedju 15 i 25 kg. Kofer u koji je spakovan samostojeći zid bez problema jedna osoba može da spakuje u prtljažnik auta i prenese od auto do štanda.

Konstrukcija je lako rasklopiva i rasklopiva pa je samo 5 minuta potrebno za rasklapanje. Na rasklopljenu aluminijumsku konstrukciju se pomoću magnetnih traka postavlja reklamno platno. Na vrlo jednostavan način za manje od pola sata kreira se reklamna konstrukcija impozantnih razmera. 

Štampanje platna za back wall

Izrada platna za samostojeći zid završava se u kratkom vremenskom roku. Potrebno je samo dan-dva od momenta kada je poslata grafička priprema do izrade gotovog proizvoda. Pre štampanja operateri u štampariji proveravaju ispravnost fajlova i vidljivost vizuelnog rešenja reklamnog zida.  Platno za samostojeći zid štampa se sublimatik štampom u punom koloru na poliesterskom materijalu.

Platno je vrlo kvalitetno, savitljivo i namenjeno lakom savijanju, pa se bez oštećenja može urolati bez savijanja po ćoškovima. Štampana grafika u punom koloru nalazi se na prednjoj strani zida. Najsavremenija linija za digitalnu štampu na tekstilu je D-gen teleios GT. U nekim štapmarijamanude štampu velikih formata metodom solvent ili eco-solvent. Ove metode su ekološki ispitane i posebno su prilagodjene unutrašnjoj upotrebi. 

Rebrendiranje samostojećeg zida

Danas se sve brzo menja i unapredjuje, neophodno je iz dana u dan pratiti nove trendove, u poslovanju to znači neophodnu promenu koja će doneti novi imidž. Rebrendiranjem već korišćenog samostojećeg zida dobija se potpuno novi reklamni proizvod koji će osavremeniti imidž firme. Postojeća konstrukcija se rebrendiranjem vrlo lako može iskoristiti za nove reklamne poruke, prezentacije, kampanje i sajamske nastupe.

Kako bi zid mogao da se rebrendira vise puta pri prvoj kupovini treba da se izabere kvalitetnija konstrukcija koja može da se montira i demontira više puta. U neposrednoj borbi sa konkurencijom rebrendiranje je odlično reklamno oružje. Novi rebrendirani back wall će u jednom danu biti spreman za novo sajamsko izlaganje.